Volvo Nieuwenhuijse

Focus op menselijke waarden

Als sinds 1988 een gerenommeerde Volvo-dealer met 7 vestigingen. Ook online sterk vertegenwoordigd. Dankzij de focus op menselijke waarden onderscheidt de Nieuwenhuijse familie zich in de autobranche. Veiligheid, kwaliteit en design zijn kernwaarden van Volvo en Nieuwenhuijse. Voorrang voor de wens van de klaint is het devies dat het hele bedrijf inspireert.

Veelzijdige communicatie die recht doet aan dit sterke merk

Je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben het gemaakt voor Nieuwenhuijse. Online banners, actie-advertenties, invitaties voor openingen, spiegelhangers, you name it. De borging van de huisstijl bij het ontwerpen en ontwikkelen is essentieel. Het niveau van onze advisering en creatieve meerwaarde word altijd verwacht en gewaardeerd. 

Klantmagazine met Zweeds vermogen

Gedrukte magazines uit de tijd? Onzin. Wij zien, samen met Nieuwenhuijse, het magazine als contentkern. Klantloyaliteit bij Nieuwenhuijse wordt benadrukt en beloond. 

Aktiemarketing

Nieuwenhuijse organiseert het hele jaar door specifieke acties en evenementen. De borging van de kenmerkende Volvo huisstijl is bij ons in goede handen. Vanzelfsprekend.

Aktiemarketing

Of het nu gaat om het bedenken, ontwerpen en produceren; samen met Nieuwenhuijse worden de meest verrassende dingen bedacht en gemaakt.

 

Klaar om ook jouw organisatie in de volgende versnelling te zetten? 

Een greep uit gemaakt werk

Onze referenties