Klaar om ook jouw organisatie in de volgende versnelling te zetten?
Een familiebedrijf opgericht in 1921. Een specialist in het bereiden van vruchtenwijnen, likorettes, siropen en dranken op basis van wijn. Het vergisten, bereiden en bottelen gebeurt in eigen huis. In het laboratorium worden continue nieuwe producten ontwikkeld. Naast de Siebrand producten produceert men ook voor private labels.
De ontwikkeling en het op de markt brengen van alcoholvrije cocktails past in de huidige tijd waarin gezondheid een grote rol speelt. Siebrand vroeg ons een etiket te ontwikkelen voor een 0% Mojito. De uitstraling van zowel het etiket als de vormgeving van de fles passen bij de gewenste doelgroep.
Het Flaminco etiket van deze zoete rode Spaanse wijn was na jaren dringend aan vervanging toe. De uitdaging was helder; zorg voor een een modernere uitstraling die een bredere doelgroep aanspreekt zonder de bestaande doelgroep als klant te verliezen. Meer evolutie dan revolutie dus. Missie geslaagd.
Of we Siebrand wilden helpen met een nieuw Gluhwein etiket waardoor ze aan tafel konden komen bij een landelijke retailer. Bij het ontwerpen hebben we rekening gehouden met de traditionele doelgroep en dito uitstraling.
Ook hiervoor had Siebrand ons nodig om voor een landelijk retailkanaal een limoncello etiket te ontwikkelen. Niet oubollig en met een frisse moderne uitstraling. Het fruit speelt een belangrijke rol in dit ontwerp waarbij het snel duidelijk wordt wat het is.
En voor een landelijke restaurantketen zijn we gevraagd een exclusief etiket te ontwikkelen voor de basis van hun huiscocktails; Sweet & Sour Mix.