HTC

Merkactivatie

Voor HTC heeft onze online partner Béyonit een module gebouwd om o.a. cashbacks, funback en loyalty-programma's op een efficiënte manier te kunnen managen.

 

Loyalty Framework

Het Loyalty Framework (specifiek ontwikkeld door onze partner Béyonit), biedt importeurs, distributeurs, mediabureau's en fabrikanten de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma’s te organiseren. Op een efficiënte manier kan bijvoorbeeld een spaarprogramma, e-learning of beloningssysteem worden ingericht.

Daarnaast kunnen zij ook gebruik maken van de door Béyonit ontwikkelde module om funbacks, winacties en cashbacks te organiseren. Waarbij het gehele proces van de campagne Real-time inzichtelijk is. Van deelname, registratie, validatie en uitbetaling tot aan rapportage!

 

The story continues

In het verleden hebben we verschillende acties, campagnes, cashbacks en specials ontwikkeld voor HTC. Technisch gezien werd dit elke keer in een nieuwe omgeving met een ander design gemaakt. Na een ervaringsonderzoek hebben we met ons development team een herbruikbaar platform ontwikkeld. Het grote onderscheidend vermogen van het platform schuilt in de connectiviteit met fullfilmentpartners, PSP's, boekhoudsystemen en ERP-systemen. Niet alleen HTC maar ook andere tech-giganten en retailers maken nu dankbaar gebruik van deze techniek.

Klaar om ook jouw organisatie in de volgende versnelling te zetten? 

Een greep uit gemaakt werk

Onze referenties