Techniek & leadgeneratie

Ikwileenmazda.nl

Onze online partner Béyonit is aangesteld als technisch specialist voor het ontwikkelen van een responsive leadgeneratiesysteem inclusief diverse technische koppelingen voor Mazda.

 

Online zichtbaarheid

De dealerorganisatie van Mazda wilde de aanwezigheid van hun automerk online vergroten met de website ikwileenmazda.nl. De belangrijkste doelstelling hierbij was, naast het vergroten van online zichtbaarheid van het merk, het creëren van conversies zoals offertes, proefritten en brochure aanvragen, specifiek voor het dealerkanaal.

Leadgeneratiesysteem

Het leadgeneratiesysteem kent diverse koppelingen met externe partijen zoals Lead & E-commerce Follow-up (LEF), Sales- en Aftersales Management (SAM) en verschillende CRM-toepassingen.

Een beproefde combinatie

Naast online activiteiten is en blijft print belangrijk in de verkoopstrategie van Mazda. De advertenties zijn een leadgenerator voor online activatie en daardoor onmisbaar. Het spreekt voor zich dat ook deze printuitingen volledig passen binnen corporate richtlijnen van de huisstijl.

Klaar om ook jouw organisatie in de volgende versnelling te zetten? 

Een greep uit gemaakt werk

Onze referenties